loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 748 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

love6 IranYan.Com  300x240 جملات زیبا و پیامک های عاشقانه روز

دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود
مـن تـمـامِ حـسِ چــــــِشـایـی ام را
رویِ لـبـانـت
جـا گـذاشـتـه ام

بادبادک ها هرچقدر هم که اوج بگیرند هنوز با نخ اسیر زمین اند
من اما با تو
با آغوش گرمت
با تمام بوسه هایت
روی همین زمین به اوج میرسم

——————————————————

اگر فکر کردى ازت خوشم میاد
و برام خیلى عزیزى و دلواپستم
و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه
براى اولین بار درست فکر کردى

——————————————————

صبر کن
” عشق ” که شکل گرفت
لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود
و ذهن
پاک می شود از غبار
آن وقت
با من باش ، همیشه ی من

——————————————————

همین که قاصدکی را
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست

——————————————————

چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد***؟
مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری***؟ منم بگم دیوونشم

——————————————————

به تو که میرسم مکث میکنم
انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام ، مثلا
در صدایت ، آرامش
یا در چشم هایت ، زندگی

——————————————————

از روزی کـه تــــــو پـا بـه زمــــــیـن گــــــذاشـتــــــی
گــــــرم شــــــدنــــــش آغــــــاز شــــــد
و هـنــــــوز دانـشـمـنـدان در پــــــی ایـنـن
کــــــه چــــــرا یـخ هــــــای قــــــطــــــب جــــــنــــــوب آب مـیـشــــــوند

——————————————————

ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

——————————————————

هرجای این سرزمینی باش
فقط هرروزخنده هایت رابرایم پســــــــــــــــــــــــــــــــــــت کن

——————————————————

چقدر خوشحــــــ ــــــال بود شیطــــــ ــــــان وقتی سیبــــــ را چیدم
گمان می کرد فریب داده استــــــ مرا
نمی دانستــــــ تو پرسیده بودی :
مرا بیشتر دوستــــــ داری یا ماندن در بهشــــــ ــــــتــــــ را

——————————————————

دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود
مـن تـمـامِ حـسِ چــــــِشـایـی ام را
رویِ لـبـانـت
جـا گـذاشـتـه ام

————————— اس ام اس عاشقانه ۹۲ —————————

عاشقی می کنم
لـــــــــــــج می کنم
بد اخلاق می شوم
دست خودم نیست
ساعت و زمان هم ندارد
تــــــــــــــــــــــــو که نباشی
زندگی به کام من تلخ است

——————————————————

گفتم:دوسم داری؟
گفت:بچه ای برو بزرگ شو
رفتم بزرگ شدم اما انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوسش داشتم

——————————————————

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد
کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است

——————————————————

هوایت را به سمت من کج کن
این روز ها بدجور نفس تنگی گرفتم ، میگویند هوا آلوده است
هر هوایی که تو در آن نباشی آلوده است

——————————————————

مـادربـزرگ مـی گفـت:
قلبـــــــت که بــــــی نظـم زد
از همیــــــشه عاشق تـــــــری
اشکــــــت که بــــــی اختیــــــار ریخــــــت
از همیــــــشه دلتنــــــگ تـــــــری
شبــــــت کـه بـا درد گذشـــــــت
فکــــــرت از همیــــــشه درگیـــــــرتـر سـت

——————————————————

صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،
صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”

——————————————————

دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه میکنم عزیزکم
مبادا فکر کنی “داستان اسارت” است
این حکایت را به “زیاد خواستنت” تعبیر کن

——————————————————

برای مَن
همین از تو گفتن
“زندگیست”

————————— عاشقانه —————————

چشمانت همرنگ قهوه است
تلخ اما
اعتیاد آور

——————————————————

اشتراکِ
من و دریا
دل شوره هایی ست
که درونمان موج میزند
اما هیچ کدام
تو را نمک گیر نکرد

——————————————————

تمام خستگی هایت را یکجا میخرم
تو فقط قول بده صدای خنده هایت را به کسی نفروشی

——————————————————

فاصله بین ذهن و دل ، عقل و ” عشق ” ، منطق و زندگی
عظیمترین فاصله هاست

——————————————————

ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ

——————————————————

عاشق زنی شده ام
“که بوی مردانگی اش”
غرور مردانه ام را
دیوانه میکند

——————————————————

ارزشمندترین مکان هایی که میتوان در دنیا حضور داشت :
در فکر کسی
در قلب کسی
و در دعای کسی

——————————————————

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده هفت سیمرغ بلورینِ
بهترین تماشاچی می شوم

——————————————————

ای دلبر ما مباش بی دل بر ما
یک دلبر به ، به که دوصد دل برما
نه دل بر ما نه دلبر اندر بر ما
یا دل بر ما فرست یا دلبر ما

——————————————————

نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی

——————————————————

قلب تو قلب منه
دوری تو درد منه
خوشی من بودن تو
نبودنت مرگ منه

——————————————————

قـــــــلمم به نـوشتـــــــن نمی آیــــــد
بـــــــه چِــــــشـمـانـَم خیــــــره شـو ؛
عــــــاشــــــقــــــانــــــه هــــــــــــای ِ مــــــَـرا بــــــخــــــوان

——————————————————

در صدا کردن نام تو
یک «کجایی» پنهان است
یک «کاش می‌بودی»
یک «کاش باشی»
یک «کاش نمی‌رفتی»
من نام تو را
حذف به قرینه‌ی این همه دلتنگی و پرسش صدا می‌زنم

——————————————————

لبخند تو
معجزه ی شیرینی است
که رؤیای بهشت را
در دل ِآدم زنده می کند

——————————————————

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند

——————————————————

پشت حـــــــــــــرف‌های یه مرد
پشت نوازش‌ ها
سرزنش‌ ها
پشت تـــــــمام نـــــــگاه‌ های معنی‌ دار
پشت ســـــــکوتش
پشت لبخـــــــند‌ های پــــــر از رازش
عـــــــشقیست
پـــــــنهان تر از محبــــــت زنانه

——————————————————

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد

——————————————————

گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی

مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم

دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی

——————————————————

حال ما بی آن مه زیبا مپرس

آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس

——————————————————

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر

نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست

——————————————————

هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم

هر که یاد روی تو کردم جوان شدم

——————————————————

بوسه یعنی لذت دلدادگی

لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

بوسه یعنی عشق من با من بمان

————————— اس ام اس احساسی —————————

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است . . .

——————————————————

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است

که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب . . .

——————————————————

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم

——————————————————

عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود

گاهی تمام من به تو تبدیل می شود

——————————————————

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

مرا در دام ظلمت ها کشیدی

——————————————————

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان !؟

بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

——————————————————

دیروز اومده بود دیدنم ، با یه شاخه گل سرخ و همون لبخندی که همیشه آرزوش رو داشتم

گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ، ولی من فقط نگاش کردم ،

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود . . .

——————————————————

دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم

امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم

——————————————————

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز

دیر کن اما بیا

——————————————————

این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه

گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست . . .

————————— اس ام اس عاشقانه —————————

تو مرا فریاد کن ای هم نفس

این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است

آسمانم پر شده از یاد تو

——————————————————

هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست

آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست . . .

——————————————————

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .

——————————————————

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .

——————————————————

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

————————— اس ام اس —————————

گل بودم در ایام جوانی

جوان بودم نکردم زندگانی . . .

——————————————————

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی

گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر

کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی

——————————————————

خوشبخت اگر خار بکارد

از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید

بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد

یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید

——————————————————

دوستان با وفا سایه گستر لحظه های تلخ

شیرین روزگارند ، سایه ات برقرار

——————————————————

پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لب های منه

خیلی وقته که به گریه هام میخندم گلکم

————————— اس ام اس عاشقانه برای همسر —————————

میدونم که دلت مثل آیینه صافه

این فاصله هاست که بی انصافه . . .

——————————————————

قلب مرا آتش زدند هدیه با تو خاکسترش

این دل وفادار تو بود ، اما نکردی باورش

————————— اس ام اس عاشقانه قلب ۹۲ —————————

عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد

من صبوری کردم و غارت گرم مغرور شد

——————————————————

کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز

تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز

——————————————————

سلامت می کنم ای غنچه ی راز تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن ندارم طاقتت با چشم در ناز

————————— اس ام اس عاشقانه برای زن —————————

به که پیغام دهم به غزل خوان ، به شب مانده ز راه

یا به انبوه کلاغان سیاه ، یا پرستو که سفر می کند از سردی راه

به پیغام دهم که به یادت هستم ؟

——————————————————

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

لبخند خوشش به صد رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

رد رخ وی به چشم بینا ندهم

——————————————————

دلم گرفته از آدم هایی که می گن دوستت دارم ، ولی معنی شو نمی دونن

از آدم هایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن

از اونایی که زیر بارون برات می میرن و وقتی آفتاب می شه همه چیز یادشون میره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 495
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 3,386
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 9,169
  • بازدید ماه : 9,169
  • بازدید سال : 138,295
  • بازدید کلی : 20,126,822