loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 345 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس مخصوص تبریک روز سپندارمذگان ۹۲-۲۰۱۴



عشق آن نيست كه هر لحظه كنارش باشي ، عشق آن است كه پيوسته به يادش باشي .


امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

**عشق من روزت مبارک**

 

 

بزرگترين آرزوم اينه كه كوچكترين آرزوت باشم .

اس ام اس ویژه روز سپندارمذگان ، اس ام اس مخصوص روز سپندارمذگان :
تقديم به او كه نبود ولي حس بودنش بر من شوق زيستن داد . دلم براي كسي تنگ است كه آفتاب صداقت را به ميهماني گلهاي باغ مي آورد و گيسوان بلندش را به باد مي داد و دست هاي سپيدش را به آب مي بخشيد و شعرهاي خوشي چون پرنده ها ميخواند . . .

اس ام اس برای روز سپندارمذگان ، اس ام اس در مورد روز سپندارمذگان :
اي كاش كه معشوق ز عاشق طلب جان ميكرد تا كه هر بي سر و پايي نشود يار كسي . . .

اس ام اس ادبی ، sms ادبی ، پیامك ادبی ، مسیج ادبی ، sms جدید :
دوست داشته باش و زندگي كن ، زمان براي هميشه از آن تو نيست !

sms برای روز سپندارمذگان ، sms در مورد روز سپندارمذگان :
يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم ، تو هم منو شكستي . ولي اشكالي نداره ، حالا خاك زير پاتم ! ( روز سپندارمذگان ، روز عاشقان ایرانی مبارك )

اس ام اس برای روز سپندارمذگان ، اس ام اس در مورد روز سپندارمذگان :
با تو از خاطره ها سرشارم ، با تو تا آخر شب بيدارم ، عشق من دست تو يعني خورشيد ، گرمي دست تو را كم دارم . روز سپندارمذگان ، روز عشاق ایرانی مبارك باد

پیامك برای روز سپندارمذگان ، پیامك در مورد روز سپندارمذگان :
قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري . از اون موقع به بعد شدي تمومه لحظه هام . . . ( روز 29 بهمن ، روز سپندارمذگان ، روز عشاق ایرانی مباركباد )

sms مخصوص روز سپندارمذگان ، sms ویژه روز سپندارمذگان :
عمري با غم عشقت نشستم ، به تو پيوستم و از خود گسستم . وليكن سرنوشتم اين سه حرف بود ، تو را ديدم ، پرستيدم ، شكستم . سپندارمذگان بر عاشقان ایرانی مباركباد

اس ام اس مخصوص روز سپندارمذگان ، اس ام اس ویژه روز سپندارمذگان :
زندگي عشق است ، افسانه نيست . آنكه عشق را آفريد ، ديوانه نيست . روز سپندارمذگان بر شما ، لیلی و مجنون ایرانی مبارك باد


سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

میخواهم به یاد آوری چقدر به هم نزدیك هستیم
حتی با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزدیكی
میخواهم بدانی در این روز بزرگ سپندارمذگان به تو فكر میكنم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

می دانی که من هر روز ،

با تو بودن را جشن می گیرم.

خواهشی از تو دارم...

بیا عشق مان را "سپندار مذگان " هم جشن بگیریم.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

عزیزم با تو هر روز روز عشق است

سپندار مذگان روز عشق ایرانی بر تو مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان روز آشنایی من و تو راروز عشق می نامیدند

سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

ای کاش هر روز ولنتاین و سپندارمذگان بود نه به خاطر هدیه هایش به خاطر اینکه یادمان باشد که عاشقیم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اسپندارمذگان خجسته باد دوست من این دوستی برای من همانند گنج است و بهترین شادی ها را به من هدیه میدهد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

برای سپاس تمام مهربانیهایت روز سپندارمذگان را برگزیدم تا بگویم

برای تمام شادیهایی که با حضورت در قلبم

من هدیه کردی سپاسگذارم

روز عشاق ایرانی مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

هیچ چیز تو را ناراحت نكند فقط شادی ها تو را احاطه كند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد


اینها آرزوهایم برای تو در روز سپندارمذگان است

منبع:بیتوته/اس ام اس لاو سنتر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 207
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 455
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 1,210
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 6,993
  • بازدید ماه : 6,993
  • بازدید سال : 136,119
  • بازدید کلی : 20,124,646