loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 604 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

*با این تست همسر بهتری انتخاب می کنید*

با این تست همسر بهتری انتخاب می کنید

//با انجام اين تست مي‌توانيد به برونگرا يا درونگرا بودن خود و خواستگارتان پي ببريد. شما خودتان جزو كدام گروه هستيد؟ از آن برونگراهاي دوآتيشه كه اصلا و ابدا با تنهايي كنار نمي‌آيند يا از آن درونگراهايي كه فقط در گوشه عزلت خودشان خوش هستند؟ يا شايد هم ميانه‌رو باشيد. اما به‌طور معمول اكثر انسان‌ها به سمت يكي از اين 2 قطب تمايل بيشتري دارند.//

میلاد بازدید : 562 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

تست هوش : حرف صحیح کدام است؟؟

تست هوش, سنجش هوش

پاسخ

.

.

.

 

.

.

.

.

Q است همانطور که مشاهده می کنید مجموع اعداد هر مربع برابر است با شماره حرف

Q عدد هفدهم از حروف الفبای انگلیسی است و مجموع اعداد این مربع هم می شود ۱۷

 

احسان رفیعی بازدید : 775 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

 

برخلاف تصور بیشتر مردم که فکر می‌کنند گوشی‌های بالای یک میلیون تومانی در رده گوشی‌های گران قیمت قرار دارند اما این روزها گوشی‌هایی وارد کشور می‌شوند که در مقایسه با گوشی‌های یک میلیون تومانی، بسیار گران هستند و برای خرید آنها گاهی تا سقف ۱۶۰ هزار دلار باید هزینه کرد.

به دلیل نوسانات مکرر ارز در کشور فروش گوشی‌های لوکس در بازار تلفن همراه تهران بر اساس دلار روز صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد خرید پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.

به اعتقاد این فعال بازار گوش‌ های لوکس گران قیمت معمولا در ویترین هر فروشگاهی دیده نمی‌شوند چرا که این گوشی‌ها که به صورت محدود تولید می شوند، توسط سفارش گیرندگان خاصی وارد کشور می شوند.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان این برندلوکس معتقد است که برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند به صورت خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.

وی افزود: ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد.

وی ‌تصریح کرد: این گوشی‌ها که شامل امکانات خاص سخت افزاری و نرم افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.

تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند ده میلیون تومانی نیز از اقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌اند.

 

 

احسان رفیعی بازدید : 1393 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

انگار مسئولان ویکی پدیا هم با نظر روانشناسان موافقند و نمی گذارند صفحه ای به نام تراپیوفوبیا در ویکی پدیا وجود داشته باشد. تاکنون هر صفحه ای که درباره ی این مسئله ساخته شده است، به دلایل مختلفی از ویکی پدیا حذف شده است. به گفته ی مسئولین ویکی پدیا ترایپوفوبیا یک بیماری ساختگی است و نیازی نیست ویکی پدیا به شیوع آن کمکی بکند. در جای دیگری هم گفته اند که ویکی پدیا جای چیزهایی که یک روزه ساخته شده اند نیست! مطمئنا صفحه ی کنونی هم چند وقت دیگر حذف خواهد شد.

 

البته این هزاران هزار نفر زیاد با نظرات روانشناسان موافق نیستند. آن ها می گویند که ترایپوفوبیا واقعی است ولی جامعه ی علمی به دلایلی نمی خواهد وجود آن را تایید کند. خیلی از آن ها فکر می کنند که ترایپوفوبیا ریشه ی هایلوفوبیا یعنی ترس از اشیای چوبی و درختان است! ترایپوفوبیک ها خواستار انجام آزمایشات بیشتر در این زمینه و وارد شدن نام ترایپوفوبیا به دیکشنری های معتبر هستند ولی تاکنون کسی درخواست آن ها را جدی نگرفته است و به احتمال زیاد در آینده هم کسی درخواستشان را جدی نخواهد گرفت.

 

تعداد تراپیوفوبیک ها هر روز در حال افزایش است. شما چطور؟ آیا شما هم ترایپوفوبیک هستید؟

 


 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,260
  • بازدید ماه : 4,260
  • بازدید سال : 133,386
  • بازدید کلی : 20,121,913