loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
ghorbani بازدید : 389 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

فال و طالع بینی, آموزش کف بینی, کف دست

کف دست شماره یک

شما فردي هستيد كه روابط گسترده اي با دوستان خود داريد ، بسيار معاشرتي و مردم گرا هستيد و از همين رو ميتوانيد ايده ها و افكار خود را با ديگران در ميان بگذاريد.

ghorbani بازدید : 360 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

قربانی شکست هایتان نباشید

هنگامی که در کاری با شکست مواجه می شوید، دو انتخاب دارید: بر واقعیت ها یا بر احساسات منفی خود متمرکز شوید. اگر به احساسات منفی خود – که ناشی از شکست هستند – متمرکز شوید قربانی انواع فکر و خیال های واهی خواهید شد.

ghorbani بازدید : 307 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

این کاغذها را جلوی خواستگارتان بگذارید!

می‌خواهیم شما را با راه دیگری برای شناختن شخصیت آشنا کنیم. محققان می‌گویند گذشته از امضا، دستخط آدم‌ها هم می‌تواند در شخصیت‌شناسی آنها به ما کمک کند. روزنامه دیلی‌میل نوشته نه‌تنها اندازه واژه‌ها بلکه میزان فاصله‌شان از هم یا فشاری که نویسنده برای ثبت کلمات به خودکارش می‌آورد، همه و همه می‌تواند اسراری را فاش کند که او تمایلی به بیان‌شان ندارد. پس اگر هنوز جواب قطعی را به خواستگارتان نداده‌اید، از او بخواهید حرف‌های دلش و آنچه از زندگی مشترک می‌خواهد را در چند صفحه برای‌تان بنویسد. بهتر است قبل از نوشتن از مرد مقابل‌تان بخواهید تکنولوژی را فراموش کند و این حرف‌ها را به جای تایپ کردن با دستخط خودش ثبت کند. احتمالا خواستگارتان از این واقعیت بی‌خبر باشد اما خواندن و رمزگشایی دستنوشته‌اش، سرنوشت رابطه شما را تغییر خواهد داد.

ghorbani بازدید : 458 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نکته : با خواندن اولین تست و انتخاب گزینه مناسب

 

به سوالی که هر گزینه مشخص کرده بروید و به آن سوال جواب دهید.

 

مثلا اگر گزینه پ سوال ۱را انتخاب کردید

 

دیگر لزومی ندارد سوال ۲ و ۳ را پاسخ دهید

 

فقط کافی است به سوال ۴ مراجعه کنید.

 

milad بازدید : 603 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نقش اعتقادات مذهبی در روابط همسران

 

روابط همسران,گزینش همسر, انتخاب درست همسر

رسول خدا(ص) می‌فرمایند: مرد مومن هم‌شأن زن مومن و مرد مسلمان همتای زن مسلمان است. مذهب یکی از مهم ترین جلوه‌های لطیف ذهن انسانی است که از سرچشمه‌های معنوی و الهی تغذیه می‌‌کند. به رغم دگرگونی‌های جوامع جدید صنعتی که گاه راستای حرکت شان به سوی تضعیف حس مذهبی جوانان و استقرارگونه‌ای خردگرایی، جدایی پدیده‌‌های حیات از ابعاد دینی یا ماده‌گرایی افراطی و یا مصلحت‌گرایی در اندیشه‌شان است، در روزگار ما تاثیر اعتقاد مذهبی بر کردار جوانان قابل توجه و ملاحظه است.

احسان رفیعی بازدید : 775 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

 

برخلاف تصور بیشتر مردم که فکر می‌کنند گوشی‌های بالای یک میلیون تومانی در رده گوشی‌های گران قیمت قرار دارند اما این روزها گوشی‌هایی وارد کشور می‌شوند که در مقایسه با گوشی‌های یک میلیون تومانی، بسیار گران هستند و برای خرید آنها گاهی تا سقف ۱۶۰ هزار دلار باید هزینه کرد.

به دلیل نوسانات مکرر ارز در کشور فروش گوشی‌های لوکس در بازار تلفن همراه تهران بر اساس دلار روز صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

یکی از فروشندگان گوشی‌های لوکس در این باره گفت: هم اکنون قیمت مدل‌های مختلف ورتو که به عنوان برند لوکس در بازار به شمار می‌آیند از ۱۵ هزاردلار شروع می‌شود و به ۱۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

این فروشنده با اشاره به فروش گوشی‌های گران قیمت، گفت: ماهانه حدود دو دستگاه از این برند لوکس مورد خرید مشتریان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌ها مورد خرید پولدارهای تهرانی قرار دارد،‌ افزود: کاهش قدرت خرید مردم و همچنین نوسانات چشمگیر ارز تاثیر چندانی بر میزان تقاضای مشتریان این گوشی‌ها در کشور ندارد.

به اعتقاد این فعال بازار گوش‌ های لوکس گران قیمت معمولا در ویترین هر فروشگاهی دیده نمی‌شوند چرا که این گوشی‌ها که به صورت محدود تولید می شوند، توسط سفارش گیرندگان خاصی وارد کشور می شوند.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان این برندلوکس معتقد است که برخی از مدل‌های گوشی‌های لوکس که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی می‌شوند به صورت خیلی محدود و در برخی از موارد نهایتا ۱۰ مدل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه می‌شوند.

وی افزود: ورود این نوع کالاهای لوکس معمولا به صورت سفارشی، از طریق هوایی و مسافری به کشور صورت می‌گیرد.

وی ‌تصریح کرد: این گوشی‌ها که شامل امکانات خاص سخت افزاری و نرم افزاری نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری، حافظه بالا، سیستم عامل و غیره نیستند تنها به دلیل امتیازاتی همچون دست ساز بودن، داشتن برند معروف، برخورداری از بدنه طلا و تیتانیوم، پوشش الماسی و از همه مهتر تک بودن آن ها طرفداران خاصی را در سراسر جهان و همچنین ایران پیدا کرده‌اند.

تجمل گرایی و منحصر به فرد بودن از این دست، در میان ایرانی‌ها این روزها تنها به داشتن ماشین ها و کالاهای لوکس وارداتی خلاصه نمی‌شود، مدتی است که گوشی‌های چند ده میلیون تومانی نیز از اقبال خوبی در میان گروهی از مردم جامعه برخوردار شده‌اند.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,301
  • بازدید ماه : 4,301
  • بازدید سال : 133,427
  • بازدید کلی : 20,121,954