loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 1101 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

عکسهای آلینا کابائوا عشق جدید پوتین

 

عکسهای همسر جدید پوتین, آلینا کابائوا ,عشق جدید پوتین, آلینا, کابائوا ,عشق جدید پوتین ,alina kabaeva,قهرمان سابق ژیمناستیک روسیه

 

بعد از آنکه پوتین و همسر سابقش در تلویزیون اعلام کردند که از همدیگر جدا شده اند، سایت دیلی میل در خبری اعلام کرد شاید دلیل این جدایی پوتین از همسرش، دختر ۳۰ ساله ای است که قبل از این ورزشگار ژیمیناستیک بوده است.

 

vladimir putin and alina kabaeva

دیلی میل نوشت: پوتین ۶۰ ساله اکنون خبر جدایی خود را از همسر ۵۵ ساله خود در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و آنها به نوعی به زندگی زناشویی ۲۹ ساله خود پایان داده اند.
اکنون شایعات زیادی ایجاد شده است که رئیس جمهور روسیه به دنبال ازدواج با این ورزشکارسابق المپیک به نام خانم (alina kabaeva) آلینا کابائوا، می باشد.
آلینا کابائوا ۳۰ ساله، قهرمان سابق ژیمناستیک این کشور است .

 

پوتین و آلینا کابائوا که دارای مدال طلای المپیک و عضو پارلمان روسیه است به رغم فاصله سنی، تصمیم گرفته اند با هم ازدواج کنند.

 

milad بازدید : 409 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

هشدار نسبت به رواج یک فرهنگ ناپاک!

 “ولنتاین” افسانه‌ای برای فروپاشی اخلاق جامعه

هشدار نسبت به رواج یک فرهنگ ناپاک! / “ولنتاین” افسانه‌ای برای فروپاشی اخلاق جامعه

“ولنتاین” در واقع یک مناسبت غربی و فرهنگ وارداتی است که چند سالی است میان جوانان باب شده و همه ساله در روز ۲۵ بهمن مطابق با ۱۴ فوریه همراه با آداب و رسوم به خصوصی برگزار می شود. جشنی همراه با هدیه دادن و دوستی و عشق ورزیدن به نامحرم و جنس مخالف که در واقع فرصتی است تا دوستی های خیابانی از سوی متولیان ابتذال، هویتی پوشالی یابد.

 

milad بازدید : 298 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

انقلابی‌تر از بهمن ۵۷

الله، الله، لا اله الا الله. خدایا! ما به نام تو انقلاب کردیم. فردا هوای ما را، هوای انقلاب خودت را داشته باش. داری. می‌دانم. اصلا ما که هستیم؟ شیاطین، بغض از قدرت تو دارند. بیش از ما، با خودت دشمنی دارند. مشکل ابلیس، هستی تو است، نه هسته‌ای ما.

خدایا! فردا یک طرف تویی، و طرف دیگر، همه فراعنه، همه ابوسفیان‌ها، همه اشرار، همه دشمنان بشریت. ما با انقلاب اسلامی، دیری است که طرف تو را گرفته‌ایم. طرفداری از تو، همه جرم ماست.

خدایا! انقلاب ما اگر خدایی نبود، دشمنان تو کاری به کار ما نداشتند. فردا، یک طرف، انقلابی است به نام تو و کمی آن سوتر، کسانی که حاکمیت حق را بر جهان نمی‌خواهند. تو را نمی‌خواهند. در نبرد خدا و کدخدا، ما ایمان به قدرت تو داریم. تو بالاتری. مکر تو کاری‌تر است.

خدایا! به سرودهای انقلاب ما نگاه کن! همه‌اش نام توست. کجا ما خرمشهری آزاد کرده‌ایم، بی‌آنکه فراموش کنیم نقش تو را؟ و کجا خمینی و خامنه‌ای، از فتوحات سخن گفته‌اند، الا آنکه سجده بر درگاه تو را نشانمان دهند؟

خدایا! هر کجا این انقلاب، علیه دشمنان تو، خودی نشان داده، ولی‌فقیه، دست قدرت تو را به ما نشان داده. نشانی محراب تو را، مِهر تو را، مُهر تو را.

خدایا! در سی و پنجمین تولد انقلاب، چه سخنی زیباتر از سخن گفتن با تو؟ و چه کاری بهتر از حمد و ستایش خدای انقلاب؟

خدایا! ۳۵ سال بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ ما همچنان انقلابی هستیم. قلب انقلاب اسلامی، جای تو است. درون سینه ما که سرشار از محبت، بلکه ولایت توست، چگونه دوستی با آمریکا بگنجد؟! و چرا نمی‌فهمند بعضی‌ها که خدا و کدخدا، با آن همه دشمنی با هم، هرگز به بازی «برد – برد» نمی‌رسند؟! بعضی‌ها از ما می‌خواهند دشمن را درک کنیم! اگر بنا بر درک دشمن بود، اصلا چرا انقلاب کردیم؟ آن هم به نام خدا؟ مگر دشمن، خدای ما را درک می‌کند، نهاد بشریت را درک می‌کند، انقلاب اسلامی را درک می‌کند، خون شهدای ما را درک می‌کند، خون دل مادران شهدای ما را درک می‌کند که ما او را درک کنیم؟! دلی که خدا را درک کرده، به کار درک کدخدا نمی‌آید! و حنجره‌ای که «مرگ بر آمریکا» گفته، همچنان هر چه فریاد دارد، بر سر آمریکا می‌کشد. ما همان انقلابی‌های بهمن پنجاه و هفتیم، بلکه تندتر! صراحت ما علیه دشمن، بیشتر شده. ما بیشتر از پدرانمان، خشم داریم نسبت به آمریکا، چرا که بیشتر از شهدا، شاهد عداوت دشمن بوده‌ایم. تنفر ما از آمریکا، بسی بیشتر از شهدای دهه ۶۰ است چرا که بعد از رفتن شهدا، ذره‌ای از خباثت دشمن، کم نشده. اگر ما بدی‌ها و بی‌ادبی‌های بیشتری از دشمن دیده‌ایم، حق داریم رساتر از قبل و بلندتر از قبلی‌ها، فریاد برآوریم «مرگ بر آمریکا». روز ۲۲ بهمن ۵۷ ما بلکه دهه ۶۰ ما، همه دنیا با شعار «مرگ بر آمریکا» موافق نبودند. اینک ۳۵ سال بعد از انقلاب، «مرگ بر آمریکا» بدل به شعار همه ملت‌ها شده. دشمنی با نظام سلطه در نهاد بشریت است. ذات آدمی، تنفر از سلطه‌گری است و وقتی دشمنی سلطه‌گران، فزونی می‌گیرد، خشم جهانیان هم از او بیشتر می‌شود. با این حساب، آیا ما نیاز به اصلاح چهره انقلاب خود نزد جهانیان داریم یا آمریکای منفور؟! آنکه باید دستی اساسی بر قیافه کریه‌المنظر، وحشی، بی‌ادب و منفور خود بکشد، رژیم آمریکاست و الا تصویر جمهوری اسلامی در امهات و اصول، خدایی‌تر از آن است که نیاز به اصلاح داشته باشد. اگر منتهی‌الآمال ما، دست دادن با سران کاخ سفید بود، این کار را به طریق اولی، محمدرضا پهلوی گور به گوری داشت انجام می‌داد! و اگر دست دادن با دشمن و توافق با شیطان، گره‌گشا بود، شاه نگون‌بخت، اساسا سقوط نمی‌کرد! من در شگفتم که چرا بعضی دوستان دیپلمات، کدخدا را بیش از خدا، در محاسبات خود راه می‌دهند! انقلاب متکی به خدا و متکی به ۳۰۰ هزار شهید، زیباتر از آن است که نیاز به تغییر چهره داشته باشد. کدخدایی که دیگر نیست، باید اصلاح کند چشم و ابروی خود را! خدا جای حق نشسته، کدخدا باید اصلاح کند موضع خود را!

خدایا! تو شاهد باش که ما انقلابی باقی مانده‌ایم و از انقلاب با نام و یاد تو، ذره‌ای پشیمان نگشته‌ایم. ما انقلابی حرف می‌زنیم، انقلابی عمل می‌کنیم، انقلابی فکر می‌کنیم و همچنان انقلابی، از انقلابمان پاسداری می‌کنیم. انقلابی بودن، یعنی جمع آرمانخواهی و واقع‌گرایی، یعنی جمع تکلیف و نتیجه. نقطه مقابل افراط و تفریط، صراط مستقیم انقلاب اسلامی است، نه اعتدال. اعتدال، نوعی میانه‌روی کاریکاتورگونه است که حتی این توانایی را هم دارد که در تقابل خدا و کدخدا، میانه را بگیرد و دم از بازی «برد – برد» بزند! اعتدال، نوعی ژست سیاسی است که گاهی در برابر دشمن، لال می‌شود اما علیه دوست، سرشار از قیل و قال! شعار ما را دولت‌هایی که می‌آیند و می‌روند، تعیین نمی‌کنند، انقلاب اسلامی معین می‌کند. ما شعار انقلاب، یعنی شعار استقلال را به هیچ شعاری من‌جمله شعار اعتدال نمی‌فروشیم، چرا که اینک دیگر بر ما ثابت شده، اگر استقلال، دشمن را پس می‌زند، اعتدال، دشمن را جلو می‌آورد. اگر استقلال، ضامن امنیت، پیشرفت و آرامش است، اعتدال، دشمن را هارتر می‌کند.

خدایا! تو شاهد باش دفاع ما را از شعار شهدا، و شهادت بده ایستادگی ما را بر موضع انقلابی که به جای تعصب به کدخدا، روی شعائر بلند تو حساس است و نسبت به دین تو غیرت دارد.

خدایا! تو شاهد باش که ما دولتی نبوده و نیستیم، بلکه انقلابی بوده و هستیم. ما در نامه‌های خصوصی و البته موهوم، از انقلاب دفاع نمی‌کنیم، بلکه صریح و صحیح، پشت انقلابمان هستیم. فردا ما با صراحت هر چه تمام‌تر، از اصل مسلم ولایت فقیه و از مصداق مقتدر آن، دفاع خواهیم کرد. فردا هر «مرگ بر آمریکا»ی ما ان‌شاء‌الله تیری است بر قلب کاخ سفید. فردا معلوم خواهد شد برخلاف نظر بعضی‌ها، این کاخ روسیاه سفید است که نیاز به تغییر چهره دارد، نه حسینیه خدایی امام خمینی (ره). فردا معلوم خواهد شد طرف حساب آمریکا، انقلاب اسلامی است، نه این دولت یا آن دولت. و به این عبارت، هر توافقی، کاغذپاره است! فردا ان‌شاءالله شعارهای غرّای ملت، ماشین زخم‌خورده دیپلماسی دولت را روی چال خواهد برد و آن را تعمیر خواهد کرد! فردا کدخدا خواهد فهمید که در مصاف با خدا، چاره‌ای جز شکست ندارد. فردا اوباما و جان کری خواهند فهمید که بیهوده توافق بسته‌اند، چرا که طرف حسابشان، یک انقلاب اسلامی ۳۵ ساله است، نه دولت‌های ۴ ساله! فردا در جشن تولد استقلال، باید آزادی و آزادی بیان سخن براند، نه اعتدال، که فردا روز همه ملت است، نه روز دولت. فردا بیش از آنکه روز این قوه و آن قوه باشد، روز فرمانده کل قواست. فردا روز دست خدا، روز خداست.

خدایا! فردا حلقوم ما در تصرف تو است؛ فردا روز توست. مگر نه آنکه ما از آن به «یوم‌الله» یاد می‌کنیم؟! فردا، این تویی که می‌آیی. این تویی که اثبات می‌شوی. این تویی که حماسه می‌آفرینی. در خط مقدم فردا، فرمانده تویی… و ما از تو خط می‌گیریم.

خدایا! فردا، یک ملت، لشکر خواهی داشت. اگر هر روز، یک روز به ظهور حضرت منتقم نزدیک‌تر می‌شود، فردا چون «یوم‌الله» است، گویی یک فصل به آمدن بهار نزدیک‌تر می‌شود.

خدایا! بهترین فردا را تو به ما وعده داده‌ای. آن ملتی که قرار بود از مشرق زمین، با انقلاب خود، قیام منجی را نزدیک‌تر کند، اینک به جشن سی و پنجم رسیده. تا فردای ما، فردایی داشته باشد، گمانم وقت خوبی است.

خدایا! برای کدام برگ از این سررسید، نقشه ظهور کشیده‌ای؟! تا آن روز رویایی، نگهدار انقلاب ما باش، نگهدار فردای ما باش، نگهدار فریاد ما باش، نگهدار مولای خراسانی ما باش. سران کاخ‌سفید، انقلاب ما را از چشم تو می‌بینند. این یکی را درست فهمیده‌اند. دارند با تو دشمنی می‌کنند.

خدایا! فردا «روز حضور» است اما این فردا، خود، فردایی دیگر می‌خواهد؛ «روز ظهور». فردا ما با حضور خود، بر دهان دشمن تو می‌کوبیم. باشد که فردایی دیگر، «الله» اذن بر آمدن «بقیه‌الله» دهد… و تسکین دهد این دل بی‌قرار را.

خدایا! قول حضور از ما، قول ظهور با تو. از این تقسیم کار، دند شیطان نرم، چشم کدخدا کور!

 

حسین قدیانی / وطن امروز

milad بازدید : 240 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

نقض توافقنامه ژنو که دیگر برای مصرف داخلی نیست!

 

 

 

 

 

همزمان با اجرای توافق ژنو، چند شرکت دیگر هم به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شد!/ چرا تحریم های جدید برخلاف توافق هسته ای است؟/ روسیه: تحریم های جدید آمریکا توافق ژنو را نقض کرد

milad بازدید : 352 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

پاسخ استاد عباسی به گستاخی برخی سایت ها

پاسخ استاد حسن عباسی نسبت به تخریب های اخیر و جهت دار چند وبلاگ و سایت با تقطیع سخنان ۳ ساعته ایشان در قالب یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای ، این سخنرانی مربوط به ۲۵ اذر ۹۲ میباشد

 

دکتر حسن عباسی برای اولین بار و شخصاً نسبت به تخریب‌های روزهای اخیر که با پخش مغرضانه‌ی قطعه‌ای سه دقیقه‌ای از سخنرانی ۷ سال پیش او توسط یک سایت معلوم الحال آغاز شده بود واکنش نشان داد.

این سخنرانی در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۲ در تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد.

دانلود فایل صوتی

MP3 |OGG

دانلود فایل فشرده

 

منبع:ظهور12

milad بازدید : 326 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

تمسخر دکتر عباسی و سعید جلیلی در روزنامه قانون !

\"تمسخر

روزنامه قانون در یک مطلب توهین آمیز در قالب یک متن طنز برخی چهره های حزب اللهی نظیر سعید جلیلی ، دکتر عباسی و … را به سخره گرفت.

ظهور۱۲ : این روزنامه در  شماره ۳۱۴  مورخ ۹۲/۹/۲۰ که هم اکنون در آرشیو وب سایتش موجود است با انتشار مطلبی به نام “ایجاد فضای ارزشی در مراسم ختم ماندلا” در ابتدا به مصاحبه حمید رسایی با خبرگزاری فارس درباره سفر احتمالی خاتمی به مراسم نلسون ماندلا و سابقه نه چندان تایید شده ایشان اشاره میکند و در ادامه آن به صورت تمسخر آمیز نام برخی چهره های سیاسی را میبرد و برای هر کدام مسائلی را مطرح میکند .

milad بازدید : 469 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

هنرمندانی که «ارزشی» نیستند!!!!

به نقل از دانا، تصاویر غیراخلاقی و غیرمتعارف منتشر شده از پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینمای کشور علاوه بر آن که مهر تاییدی بر ‏انتقاداتی که منتقدان به فیلم ضد دینی برف روی کاج ها داشتند، زد سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع هنرمندان را نقض کرد.‏

478563_181
milad بازدید : 385 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

«وحدت» مهم‌ترین مسأله امروز دنیای اسلام است/ هشدار نسبت به خطر بزرگ جریان‌های تکفیری

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

milad بازدید : 494 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

نشست «ژنو ۲» نمایشی سیاسی

نشست ژنو ۲ سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان آغاز به کار کرد‌، در حالی که این سؤال مطرح است که کشورهایی چون بحرین و مصر که خود با بحران سیاسی داخلی دست و پنجه نرم می‌کنند چگونه می‌توانند برای سوری‌ها نسخه راه حل پایان بحران سیاسی بنویسند.

 

خبرگزاری فارس: چرا نشست «ژنو 2» نمایشی سیاسی است
از صبح امروز نشست ژنو ۲ با حضور ۳۹ کشور و ۴ سازمان بین‌المللی در شهر مونترو سوئیس برگزار شد.

برگزاری این نشست که بیشتر با ابتکار عمل وزرای خارجه آمریکا و روسیه و با تلاش سازمان ملل و اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه سرانجام در ۲۲ ژوئن (۲ بهمن) آغاز شد از همان ابتدا مطرح شدن ایده این نشست با حواشی متعددی همراه بود.

milad بازدید : 464 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

فیلم / عالم‌ وهابی : ایرانیان را به بدترین‌‌ شکل می‌خوریم!!!

فیلم / عالم‌ وهابی : ایرانیان را به بدترین‌‌ شکل می‌خوریم
 نمیدونم این آشغالا راجع به مــــــــــــــــــــا ایرانیا چه فکری کردن!!!
پــــــــــــــدر همه ی شما بی پـــــــــــدرا رو در میاریم !!!
شتر در خواب دیند پنبه دانه .......گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!!!
ظهور نزدیک است انشاءالله!!
برای تعجیل در فرج منجی دوعالم امام زمان (عج) صلوات!!!
milad بازدید : 506 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

چرا وزارت خارجه در قبال تحریم‌های تازه ساکت است؟؟؟؟!!!

 
چــــــــــــــــــــــــــــــــرا برادر؟؟؟!!!
زیـــــــــــــــــــرپرچـــــــــــــم اسلام چـــــــــــــه خبره؟؟؟؟؟
هشیار باشیــــــــــــــــــــــــــــــــد ظهور نزدیک است!!!
روه سیاهی برای زغـــــــــــــــــــــــال است!!!
شیعه خانه امام زمان فرو نمی ریزد نگران نباشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد!!!
milad بازدید : 586 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

پایان اغمای هشت‌ساله قصاب صبرا و شتیلا / آریل شارون؛ از زندگی حیوانی تا حیات نباتی

 

هرکی این پست رو میخونه یه لعنت بفرسته اگه دین و وطن و ناموس و جان و مالش واسش مهم اند!!!
لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعنت بر اسرائیل و دارو دسته ش !!!
از ته  ته دلم گفتم
milad بازدید : 570 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (1)

توهین به زنان مسلمان در “من‌وتو”+تصاویر


همزمان با اوج گرفتن حملات علیه پوشش برقع در فرانسه، شبکه من و تو در اقدامی همسو، زنان مسلمان را نادان خطاب کرد.

 توهین به زنان مسلمان در "من‌وتو"+تصاویر

این جملات، القائاتی است که به صورت ۲۴ ساعته مدام بر سر جامعه زنان ایرانی آوار می شود، مهمان فمنیست شبکه من و تو مدعی شد: «اگر زنی تصمیم بگیرد که آگاهانه حجاب داشته باشد و خودش را از دنیا نامرئی کند! این آدم، آدم دانایی نیست!! این خانم، خانم دانایی نیست!! خانمی نیست که بخواهد در جامعه نقش مؤثری داشته باشد!!»
وی در ادامه توهین هایش افزود: «یک متر پارچه، دو متر پارچه هیچ زنی را از هیچ بلا یا خشونتی محفوظ نمی کند.»

milad بازدید : 369 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

چند درصد مردم ایران ماهواره تماشا می کنند؟

http://up.tehfun.ir/up/forumi/pic/shabake-mahvaree.jpg

چند درصد مردم ایران ماهواره تماشا می کنند؟

 

علی جنتی روز سه شنبه در مراسم روز پژوهش که در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: بیش از سه دهه در کشور در زمینه حجاب و عفاف تلاش شده است تا برای جامعه مصونیت ایجاد کنند با این وجود باید بررسی کنیم که از این نظر در چه شرایطی نسبت به 10 سال قبل قرار داریم.

milad بازدید : 524 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

لباس ضد تجاوز برای زنان طراحی شد +عکس

http://up.tehfun.ir/up/forumi/pic2/1/electric-underwear.jpg

لباس ضد تجاوز برای زنان طراحی شد +عکس

 

پس از حادثه جنجال برانگیز و دلخراش مرگ دختر دانشجوی هندی که در پی تجاوز گروهی در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۲) در دهلی نو، پایتخت هندوستان رخ داد، وسایل شخصی بسیاری برای حفاظت و مراقبت از زنان در برابر اقدام وحشیانه تجاوز جنسی طراحی شد اما هیچ یک به اندازه «پوشاک ضد تجاوز» عجیب نبودند…

میلاد بازدید : 329 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

بر طبق مدارک و اسناد منتشر شده از سوی ۱+۵:
 
ایران متعهد شده است که غنی‌سازی بالا‌تر از ۵ درصد را متوقف کند و ارتباطات فنی لازم برای غنی‌سازی بالای ۵ درصد را برچیند.

ایران تعهد کرده است که همه‌ ذخایر اورانیوم غنی شده تا نزدیکی ۲۰ درصد خود را پیش از به پایان رسیدن فاز اولیه به زیر ۵ درصد تضعیف کند و یا به شکلی تبدیل کند که برای غنی‌سازی بیشتر مناسب نیست.

ایران متعهد شده است که پیشرفت توانایی غنی‌سازی‌اش را متوقف کند.

هیچ‌گونه سانتریفیوژ نسل بعدی برای غنی‌سازی اورانیوم نصب نکند یا از آن‌ها استفاده نکند.

تقریبا نیمی از سانتریفیوژهای نصب شده در نطنز و سه چهارم سانتریفیوژهای نصب شده در فردو را به کار نیندازد؛ طوری که نتوان از آن‌ها برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده کرد.

تولید سانتریفیوژش را به تعدادی که برای تعویض ماشین‌های خراب شده لازم است محدود کند؛ طوری که ایران نتواند از این شش ماه برای جمع‌آوری سانتریفیوژ‌ها استفاده کند.

ایران متعهد شده است که ذخایر اورانیوم با غنای پایین ۳/۵ درصد خود را افزایش ندهد، طوری که میزان آن در پایان شش ماه نسبت به آن‌چه در آغاز (این مدت زمانی) داریم بیشتر نشود و هرگونه اورانیوم غنی شدهٔ ۳/۵ درصدی که به تازگی غنی‌سازی شده به اکسید تبدیل شود.

ایران متعهد شده است که فعالیت‌هایش در اراک را بیشتر از این پیش نبرد و پیشرفت در زمینه‌ مسیر پلوتونیوم را متوقف کند.

ایران متعهد شده است که رآکتور اراک را راه‌اندازی و سوخت‌گذاری نکند و تولید سوخت برای رآکتور اراک را متوقف کند. سوخت رآکتور اراک را بیشتر از این آزمایش نکند. هیچ‌یک از قطعات اضافی رآکتور در اراک را نصب نکند. سوخت و آب سنگین را به سایت رآکتور منتقل نکند. تاسیساتی که قابلیت بازفرآوری داشته باشد، نسازد.
در طرف مقابل، طرف غربی متعهد شده است که حدود یک و نیم میلیارد دلار درآمد ایران از فروش نفت خود را که به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه شبکه تبادل پولی و بانکی در غرب بلوکه شده است، به ایران بازگرداند؛ یعنی پولی که برای ایران است و به دلایل غیرقانونی توقیف شده، به ایران اهدا می‌شود. همچنین قطعات یدکی برخی خودرو‌ها نظیر رنو و پژوی فرانسه هم به ایران داده می‌شود.!!!!!
و به گفته جان کر 95 درصد تحریم های اساسی به قوت خود باقی خواهد ماند
حال یک سوال اساسی اینه که ایا واقعا این توافق کار بسیار سخت و همچنین غرور افرین برای ملت ایران بوده؟!
milad بازدید : 468 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

عکس شهیدی که نگذاشت سفارت ایران منفجر شود

 سفارت ایران
 
ماجرا از این قرار بوده که بعد از انفجار اول که عامل انتحاری نتوانسته خود را به در سفارت برساند، مسئولان حفاظت خود را بلافاصله به در سفارت در خیابان اصلی محل وقوع انفجار رسانده‌اند.

  منابع مطلع و نزدیک به سفارت ایران در بیروت اعلام کردند که سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» معروف به «حاج رضا» و محافظ شخصی سفیر پس از ممانعت از ورود شخص انتحاری اول به داخل سفارت و تیراندازی به سمت وی در جریان انفجار به شهادت رسیده است.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,269
  • بازدید ماه : 4,269
  • بازدید سال : 133,395
  • بازدید کلی : 20,121,922