loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
rezaie بازدید : 323 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه


 

تو که گفتی نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم

دنیایم رنگـــــــــی می شود

 

خنکای یک عصر بهاری

کنار شاه بوته یاسی وحشی

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد

لطفا به خیالم بیا…

 

همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد

 

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است


ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ

ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ

ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ

ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ


در دیاری که تو آنجا باشی بودن آنجا کافیست

آرزو های دگر اوج بی انصافیست


من نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

تو ماه را دوست داری

من ماه هاست که تو را …


قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم

بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم


سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند

 

عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …

 

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود

 

 

منبع:بی اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 480
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 1,658
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,441
  • بازدید ماه : 7,441
  • بازدید سال : 136,567
  • بازدید کلی : 20,125,094