loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 533 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

عمل زیبایی حیرت آور دو خواهر + تصاویر

 

822460 450x600 عمل زیبایی حیرت آور دو خواهر + تصاویر

تصاویری شگفت انگیز از تغییر خواهران دوقلو پس از عمل زیبایی در کره جنوبی که با پزشک خود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده اند.

شاید دیدن افرادی که جراحی زیبایی انجام داده اند عادی باشد ولی در مورد این دو خواهر دوقلو این طور نخواهد بود. آنها پس از جراحی های زیبایی متعدد دیگر قابل شناسایی نیستند. این دو خواهد دو قلو برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی که مربوط به جراحی پلاستیک بوده رفتند و در طول این برنامه جراحی های مختلفی انجام داده اند .

هدف این برنامه تلویزیونی این بوده که راهی برای کسانی نشان دهد که از ظاهر خود ناراضی اند. به گفته محققان ، کره جنوبی یکی از بیشترین درصد های جراحی زیبایی و پلاستیک را در دنیا دارا است. تصاویری از این جراحی عجیب و باور نکردنی را قبل و بعد از جراحی پلاستیک زیبایی در این آلبوم تاپ ناپ شاهد هستید.

milad بازدید : 1115 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

دلایل بروز تیرگی زیر بغل و کشاله ران

 

 

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

milad بازدید : 1171 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

رفع بوی بد دهان در ماه رمضان

bad smell breath tafrih4all رفع بوی بد دهان در ماه رمضان

یکی از مشکلاتی که اکثر روزه ‌داران در ماه رمضان با آن مواجه می‌ شوند، بوی بد دهان است که گاهی علاوه بر خود فرد، ممکن است اطرافیان او را نیز آزار دهد. البته این مشکل برای بعضی ‌ها فقط به ماه رمضان منتهی نمی‌ شود؛ یعنی در برخی افراد، بوی ناخوشایند دهان‌ در ماه‌ های دیگر سال نیز وجود دارد.برای‌ آشنایی با راه‌ های رفع بوی دهان از طریق تغذیه‌، پای صحبت متخصصان تغذیه و رژیم‌ درمانی نشسته ‌ایم.

milad بازدید : 1576 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

رازهایی برای داشتن موهای سالم

 

 

موهای سالم,داشتن موهای سالم

 

همۀ غذاهایی که برای بدن مغذی هستند، موهایی سالمتر نیز به ارمغان می آورند. پروتئین و اسیدهای چرب omega-3 موجود در ماهی سالامون و آجیل پوست سر شما را سالم تر می کنند.

milad بازدید : 1305 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

چرا هندی‌ها موهای پرپشتی دارند؟

 

موهای پرپشت,سلامت موها

 

هندی‌ها از آن قوم‌هایی هستند که همیشه گیسوان بلند و پرپشت و درخشان‌ آنها زبانزد خاص و عام بوده است. کافی است فقط یکبار در زندگی خود فیلم هندی دیده‌باشید تا برای همیشه یادتان بماند که هندی‌ها چه موهای خارق‌العاده‌ای دارند تا جایی که می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند اما واقعا چه رازی پشت این موهای زیبا و درخشنده وجود دارد، چرا همه آنها بدون استثنا موهایی پرپشت دارند؟

برای جواب دادن به این سؤال اولین چیزی که به ذهن‌مان رسید، این بود که سراغ طب سنتی هندی‌ها برویم تا ببینیم در این طب برای سلامت موها چه توصیه‌هایی شده است.

میلاد بازدید : 961 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

فروش میلیاردی کالای تقلبی کرم حلزون پیش چشم مسئولان در رسانه‌ ملی +اسناد

 

کرم حلزون اصل»؛ این شعار که پیشتر به گوش بینندگان ماهواره آشنا بود، مدتی است که به مدد تبلیغات گسترده در رسانه ملی، تا دورترین روستاها هم نفوذ کرده؛ فارغ از آنکه ممکن است کل ماجرا ریشه در یک کلاهبرداری داشته باشد. حقیقتی که امروز آشکار شده و قطعا در روزهای آتی بیشتر از آن خواهیم شنید. به روایت اسناد سری زدیم به پشت پرده این کلاهبرداری بزرگ که وزارت بهداشت خواستار توقف فوری پخش تبلیغات تلویزیونی آن شده است

milad بازدید : 572 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)


توصیه های جالب امام رضا علیه السلام در مورد عطر زدن

قدس آنلاین – حسینعلی پورافضلی: در روایات و احادیث رسیده از معصومین علیهم السلام برای استفاده از عطر و بوی خوش آثار و خواص فراوانی در دنیا و آخرت ذکر شده است.ثواب اخروی، تقویت قلب، زیادی عقل و شادی و نشاط و... از جمله این آثار است.

میلاد بازدید : 1231 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

۹ دلیل ریزش مو و راه درمان آن

ریزش زیاد مو باعث هراس و نگرانی است. اما خوشبختانه درمان های مختلفی هم برای آن وجود دارند. ما در این مطلب، ۹ دلیل ریزش مو و روش درمان آنها را شرح داده ایم.

همه انسان ها موهایشان می ریزد، هنگامی که حمام هستید، موها را خشک یا شانه می کنید ممکن است چندین تار بریزد و این کاملا نرمال و عادی است. به طور متوسط، ما حدود ۵۰ تا یکصد تار موی خود را در طول روز از دست می دهیم. این اندازه نرمال ریزش موها است. دلیل آن هم از بین رفتن موهای مرده و جایگزینی موهای جدید است. اما اگر موهای شما بیش از این تعداد است، دچار ریزش غیرطبیعی هستید و باید آن را درمان کنید. ما در این مطلب، ۹ دلیل ریزش مو و روش درمان آنها را شرح داده ایم.

 

ریزش مو

میلاد بازدید : 821 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 اگر بیش از حد لاغر شدیم چه کنیم

اگر خیلی لاغر باشیم چکار کنیم؟

کاهش رشد بدنی به دو صورت است:

۱- کاهش مقدار قد نسبت به سن که به علت کمبود پتاسیم، سدیم، منیزیوم، روی، فسفر، پروتئین، اکسیژن، آب و انرژی است.

۲- کاهش مقدار وزن به قد که به علت کمبود انرژی، کاهش عضلات و چربی بدن است.

اضافه کردن وزن برای فردی که کمبود وزن دارد بسیار مشکل است. بدن فرد دارای کمبود وزن ممکن است:

میلاد بازدید : 3210 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عوارض پوشیدن لباس تنگ برای مردان و زنان

پوشــیدن شـــلوارهای تنگ لوله‌تفنگی و فاق کوتاه بر سیستم اعصاب محیطی فشار واردکرده و باعث احساس سوزش و گزگز در ناحیه پاها می‌شود.
در جامعه امروزی پوشیدن شلوارهای جین وتنگ در بین بسیاری از افراد رواج پیدا کرده و به‌طور خاص به یک وسواس تبدیل شده است.
به گزارش میگنا به نقل از ایران ؛ اگرچه پوشیدن لباس‌های تنگ و جین‌های فاق کوتاه انتخاب بیشتر افراد مدپسند است، اما باید گفت پوشیدن شلوار و لباس‌های تنگ و چسبان سلامتی را به خطر می‌اندازند.


چرا پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان برای سلامتی خطرناک هستند؟

میلاد بازدید : 1077 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نکات بسیار مهم در حفاظت از مو


با اینکه نگهداری از مو کار دشواری نیست اما بعضی وقت ها کارهایی با موهای خود می کنیم که به جای رسیدگی، موجب آسیب دیدن آنها می شوند و خودمان هم از آن خبر نداریم. در اینجا راه های جلوگیری از این آسیب ها را معرفی کرده ایم.

برای دیدم ادامه مقاله به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,382
  • بازدید ماه : 4,382
  • بازدید سال : 133,508
  • بازدید کلی : 20,122,035