loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
hariri بازدید : 427 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

پاسخ شمابه سؤالات نامزدتان چگونه است؟

 

 

 

نامزدی

 

طرح سؤال ، دريچه اي است كه به سوي شناخت از يكديگر گشوده مي شود. البته مهم اين است كه به سؤال ها چگونه پاسخ داده شود. نحوه پاسخ دادن به سؤال ها، تصويري از طرف مقابل در ذهن ديگري مي سازد. هرچه پاسخ ها واقعي تر و صادقانه تر باشند تصويري هم كه ساخته مي شود صحيح تر خواهد بود. اين امر كمك مي كند تا زن و مرد راه بهتري را در زندگي پيدا كنند، اين راه مي تواند به ازدواج و يا قطع رابطه و عدم ازدواج ختم شود. رسيدن به هر يك از اين راه ها در صورتي كه عاقلانه و درست باشد به نفع زن و مرد است.

میلاد بازدید : 463 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

با قاتلان دوران نامزدی تان آشنا شوید!

 

روابط زناشویی,دوران نامزدی

 

هرگز شرایط و داشته ها و نداشته های خود و نامزدتان را با دیگران به خصوص افرادی كه همچون شما در دوران نامزدی به سر می برند مقایسه نكنید.

 

دوران نامزدی یكی از مهمترین و حساسترین دوران های زندگی شماست. دلیلش هم این است که به جز شیرینی، چگونگی برخورد و عملكردهای افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترك آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

 

این رفتارهای نادرست كه به نوعی قاتلان روابط شما محسوب می شوند،‌ از این قرارند.

 

میلاد بازدید : 244 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

 

مدت زمان دوران عقد

 

پیش از ازدواج, آشنایی پیش از ازدواج

آنچه جوانان را در مساله ازدواج و تشکیل زندگی مشترک نگران می‌کند، ناگفته‌هایی است که افراد را در دو راهی گفتن یا نگفتن قرار می‌دهد که این موضوع نیز راه‌حل‌هایی دارد.

دختر و پسر در دوران نامزدی برای کسب شناخت از هم باید ویژگی‌های شخصی خود را بیان کنند و از علاقه‌مندی‌های خود صحبت کنند. به طور مثال این‌که "من بافتنی کردن را دوست دارم" یا "دوست دارم هر چند وقت یک‌بار مهمانی بگیرم"، با بیان این مسایل طرف مقابل می‌تواند خود را به خوبی سازگار کند. همچنین شما باید انتظار خود را از همدیگر نیز بیان کنید. این موارد جزو گفتنی های ضروری قبل از ازدواج هستند.

میلاد بازدید : 331 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

خطرات دوره نامزدی

 

دوره نامزدی,نامزد شدن , دوران نامزدی

 

نامزد شما کسی است که قرار است چند ماه از شما فرصت بگیرد و به شما فرصت دهد تا یکدیگر را بیشتر بشناسید و جاده را برای رسیدن به یک مقصد مشترک صاف کنید. پس از آن به عنوان یک فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید و در این ماه ها، برای فهمیدن همه پیش نیازهایی که برای رفتن زیر یک سقف به آنها نیاز دارید تلاش کنید. عجله نکنید و فرصت را هم نسوزانید. شما در سرنوشت‌سازترین روزهای زندگی‌تان به سر می‌برید. قدر این فرصت را بدانید.

میلاد بازدید : 384 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

نامزدی ،بهترین فرصت عاشقی

 

نامزدی,دوران نامزدی, دوران نامزدی شیرین


در فرهنگ ما خیلی از دختر و پسر ها قبل از اینکه به زیر یک سقف مشترک بروند ،دوران نامزدی یا همان عقدکردگی را تجربه می کنند ، که هم فرصتی برای شناخت بهتر یکدیگر است و هم روز هایی با مسئو لیت کمتر و فرصت بیشتر برای ذخیره ی مهر و محبت. در این مقاله راهکارهایی برای گذراندن دوران نامزدی شیرین و موثر را می خوانید :

mehdizadeh بازدید : 342 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

نکات طلایی در دوران نامزدی

دوران نامزدی,نامزدی,نامزدکردن

آشنایی تا زمانی که به ازدواج نرسد نمی تواند واقعیت یک رابطه را عیان کند. با این حال، درس گرفتن از تجربه های دیگران می تواند کمک کند تا رابطه بهتری را بسازید. این نکته ها را بخوانید و سعی کنید نامزدی کم تنش و خوشایندی برای خود و همسرتان بسازید.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 374 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

دوران نامزدی,مشکلات دوران نامزدی, اختلافات دوران نامزدی

دوران نامزدی دوران چشم های باز است. وقتی که شما باید ببینید، بشنوید و بشناسید. با این حال، در این دوره چالش هایی پیش می آید که باید نسبت به آنها آگاه باشید. برخی از این چالش ها قابل حل هستند و برخی نه.

ما ازدواج می کنیم تا در کنار هم به کمال برسیم. اگر نتوانید در همان دوره نامزدی با یکدیگر کنار بیایید، یا اگر در همان دوره نامزدی تحمل رفتارهای همدیگر برایتان طاقت فرسا باشد نمی توان چشم انداز خوبی برای این رابطه تصور کرد.

 

campna.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,142
  • بازدید ماه : 4,142
  • بازدید سال : 133,268
  • بازدید کلی : 20,121,795