loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 468 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

عکس شهیدی که نگذاشت سفارت ایران منفجر شود

 سفارت ایران
 
ماجرا از این قرار بوده که بعد از انفجار اول که عامل انتحاری نتوانسته خود را به در سفارت برساند، مسئولان حفاظت خود را بلافاصله به در سفارت در خیابان اصلی محل وقوع انفجار رسانده‌اند.

  منابع مطلع و نزدیک به سفارت ایران در بیروت اعلام کردند که سر تیم حفاظت از سفارت در بیروت بنام «رضوان فارس» معروف به «حاج رضا» و محافظ شخصی سفیر پس از ممانعت از ورود شخص انتحاری اول به داخل سفارت و تیراندازی به سمت وی در جریان انفجار به شهادت رسیده است.

milad بازدید : 868 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

فاجعه انسانی در “نبل”و “الزهرا” / ۶٠هزار شیعه در آستانه قتل‌عام

دو شهر شیعی نشین “نبل” و “الزهراء” که در ریف شمالی حلب در شمال سوریه و در مسیر “حلب – اعزاز” قرار دارند، در بیست و سوم ژوئیه سال ۲۰۱۲ میلادی به واسطه گروه‌ های سلفی وهابی تکفیری وابسته به سازمان تروریستی “القاعده” و در راس آنها گروه “جبهه النصرة” مورد حمله قرار گرفتند و هم اکنون بیش از یک سال و نیم است که در محاصره گروه های مسلح سلفی تکفیری قرار دارند و هنوز در برابر این عناصر سلفی تکفیری سر فرود نیاورده است. 

میلاد بازدید : 1975 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

 تن فروشی دختر  برزیلی برای کمک به فقرا + عکس

این دختر برزیلی قصد دارد دوشیزگی خود را به قیمت ساختن یک خانه بزرگ برای فقرا بفروشد. او که یک دانش آموز است حاضر شده است در قبال دریافت پولی که قرار است برای ساختن یک خانه بزرگ برای فقرای شهرش خرج کند دوشیزگی اش را به بالاترین پیشنهاد بفروشد.///

 

تن فروشی دختر برزیلی

میلاد بازدید : 1277 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

قتل در خیابان، نتیجه پایانی رابطه پنهانی

پرونده مردی که متهم است زن میانسالی را در خیابان با ضربات چاقو به قتل رسانده، روی میز قضات دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت.

به گزارش شرق، ماموران پلیس کرج روز 11 شهریور سال گذشته...

میلاد بازدید : 3002 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

تجاوز در چهار روز متوالی به دختر 5 ساله

تجاوز به دختر هندی

در ادامه تعرضات در هند دختر ۵ ساله ای در شرق دهلی توسط همسایه اش ربوده شد و مورد تعرض قرار گرفت. دختری که ۴ روز در چنگال همسایه اسیر بود اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ است.

میلاد بازدید : 1721 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سکوت ۵ ساله زن خیانتکار در برابر قتل شوهرش

عذاب وجدان زن او را مجبور کرد پس از ۵ سال سکوت، پرده از راز قتل شوهرش با همکاری مرد موردعلاقه‌اش بردارد.

به گزارش قانون، داستان این همسرکشی بهمن ماه سال ۸۴ با پیدا شدن جسد منوچهر در نیزار‌های اطراف اسلامشهر شروع شد. جسد او که از قسمت سر آسیب شدیدی دیده بود این گمان را ایجاد کرد که ممکن است در اثر تصادف جانش را از دست داده باشد و برای ردیابی نشدن، جسد او را در نیزار‌های اطراف انداخته باشند.

خبر پیدا شدن جسد منوچهر به خانواده او...

میلاد بازدید : 11312 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

فروش دختران زیبا در این بازار در بلغارستان! +عکس

 

دختران جوان و زیبای ارتدوکس بلغاری به خاطر عقاید محدود و تندروی دینی و مذهبی در سنین کم و در حدود ۱۵ سالگی توسط والدین از مدرسه خارج شده و در این مکان به فروش میرسند. خانواده ها معتقدند با این کار وسوسه های شیطانی و غرایز جنسی این دختران را کنترل میکنند.

فروش دختران

هر ساله با جمع شدن در یک مکان خاص در این کشور جشنواره ای ترتیب....

احسان رفیعی بازدید : 3840 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

 
در یک رقابت عجیب در آمریکا که هفته گذشته برگزار شد تعدادی از دختران با آرایش های عجیب و غریب به رقابت پرداختند. در این رقابت ها هر دختر با گذاشتن ریش و سیبیل های متفاوت و خنده دار که موفق به جلب توجه بیشتر هیات ژوری مسابقات شود برنده مسابقه اعلام میشود. این مسابقات فقط برای گذراندن اوقات به خوشی در کنار خانواده ها برگزار شد و جنبه رسمی نداشته است.

احسان رفیعی بازدید : 1096 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

 

چهارشنبه‌سوری نام جشنی است که تغییر یافته مراسم باستانی پنج روز آخر سال به نام پنجه دزدیده یا اندرگاه است. این جشن برگرفته از آیین زرتشتی است که ایرانیان از ۱۷۰۰ سال پیش از میلاد تاکنون در پنج روز آخر هر سال، آن را با برافروختن آتش و جشن و شادی در کنار آن برگزار می‌کنند.



احسان رفیعی بازدید : 2309 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی “ندای انقلاب” یکی از ویژه‌برنامه‌های ثابت نوروزی در سال‌های اخیر، پخش «مسابقات مردان آهنین» از شبکه سوم سیما بوده است. با این حال این برنامه در نوروز امسال از تلویزیون پخش نمی‌شود. «مردان آهنین» که در سال‌های اخیر، موافقان و مخالفان زیادی داشته، به یکی از خاکستری‌ترین برنامه‌های نوروزی تبدیل شده است.

این خاکستری بودن بعد از حواشی‌ای که در سال گذشته بابت نزاع خیابانی و قتل توسط رضا قرائی یکی از قهرمانان دوره‌های قبل به وجود آمده بود، تشدید شد و کار را به جایی رساند که موضوع پخش و برگزار نشدن این برنامه در نوروز ۹۲ قطعی شد.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,174
  • بازدید ماه : 4,174
  • بازدید سال : 133,300
  • بازدید کلی : 20,121,827