loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 3454 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کریس رونالدو و نامزدش در رستوران ژاپنی +عکس

 

نامزد کریس رونالدو

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند،اخبار منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است دراین عکس رونالدو را در کنار نامزد روسش ایرینا شایک در رستورانی ژاپنی می بینیم . ستاره پرتغالی با انتشار این عکس به تکذیب اخبار منتشره در روزنامه سان پرداخته. روزنامه سان اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که رونالدو باخیانت به ایرینا با فردی به نام آندرسا رابطه دارد. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، حالا رونالدو در توضیح زیراین عکس نوشته:« شکایت قضایی آماده کرده ام و قاضی بدون شک حق را به من خواهد داد. می خواهم از تمام کسانی که به من باور دارند تشکر کنم، نه از آن خانم که شهرتش رابه قیمت آبروی من می خواهد

میلاد بازدید : 718 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 ۶ گزینه احتمالی سرمربیگری پرسپولیس

 

پرسپولیس

سایت گل-آنچه از جلسه کمیته فنی پرسپولیس به گوش می رسد، سران باشگاه پرسپولیس شش گزینه‌ی نهائی خود برای انتخاب سرمربیگری را انتخاب کرده‌اند و

احسان رفیعی بازدید : 760 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

به گزارش صراط،در ایام نوروز تمامی بازی‌های مهم فوتبال ایران و جهان از شبکه‌های سه و ورزش سیما پخش خواهد شد که فهرست آن به شرح زیر است:

 

پنجشنبه اول فروردین ماه مراکش- امید ایران 17:30

پنجشنبه اول فروردین ماه ایتالیا - برزیل 23:00

شنبه سوم فروردین ماه اسپانیا - فنلاند 00:15 بامداد

شنبه 3 فروردین ماه قطر - امید ایران 18:30

دوشنبه پنجم فروردین ماه ترکیه - امید ایران 20:30

دوشنبه پنجم فروردین ماه روسیه - برزیل 24:00

سه شنبه ششم فروردین ماه کویت- ایران 21:05

سه شنبه 6 فروردین ماه هلند- رومانی 24:00

چهارشنبه هفتم فروردین ماه فرانسه - اسپانیا 00:30 بامداد

 

 

احسان رفیعی بازدید : 804 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

تيم پرسپوليس تهران در بين ماههاي شهريور و مهر با تيم هاي مطرح انگليس و ايتاليا ديدار مي كند.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ توافقات اوليه بين مسوولان پرسپوليس و آث ميلان انجام شده است و قرار است در ماه سپتامبر اين تيم در تهران با پرسپوليس ديدار كند. البته مذاكرات پرسپوليس بيشتر براي انجام اين ديدار به صورت رفت و برگشت صورت گرفته است.
گفتني است؛ پرسپوليسي ها با دو تيم نامدار انگليس هم مذاكراتي داشته اند و احتمالا يكي از اين تيم ها هم با پرسپوليس ديدار تداركاتي برگزار مي كند.

احسان رفیعی بازدید : 2309 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی “ندای انقلاب” یکی از ویژه‌برنامه‌های ثابت نوروزی در سال‌های اخیر، پخش «مسابقات مردان آهنین» از شبکه سوم سیما بوده است. با این حال این برنامه در نوروز امسال از تلویزیون پخش نمی‌شود. «مردان آهنین» که در سال‌های اخیر، موافقان و مخالفان زیادی داشته، به یکی از خاکستری‌ترین برنامه‌های نوروزی تبدیل شده است.

این خاکستری بودن بعد از حواشی‌ای که در سال گذشته بابت نزاع خیابانی و قتل توسط رضا قرائی یکی از قهرمانان دوره‌های قبل به وجود آمده بود، تشدید شد و کار را به جایی رساند که موضوع پخش و برگزار نشدن این برنامه در نوروز ۹۲ قطعی شد.


میلاد بازدید : 1052 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

چیزهایی که از عادل فردوسی پور و برنامه نود نمی دانستید

-عادل فردوسی پور کیست و چکار می کند ؟ درآمد فردوسی پور چقدر است ؟ برنامه نود چقدر بیننده دارد ؟ تمام این سوالات را می توانید از خواندن این مطلب بدست آورید.-

میلاد بازدید : 1781 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (1)
مصاحبه ی خواندنی دیوید بکام با یک روزنامه ایرانی  -  www.taknaz.ir
 
بکام در 2 می سال 1975 در حومه شرقی لندن متولد شد. او از وقتی برای منچستریونایتد بازی می کرد به دلیل مهارت در زدن ضربات ایستگاهی و سانترهای فوق العاده اش شهرت زیادی یافت و سپس به رئال مادرید انتقال یافت.واقعیت این است که بکام درخیلی از موارد همچنان بی همتااست. مردی که عاشق تحرک و پویایی است و خیلی کم وقت خود را به حرف زدن درمورد کارهایی که در گذشته انجام داده، می گذراند.
میلاد بازدید : 668 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

فوتبال ایران قهرمان آسیا شد!

 

فوتبال ایران قهرمان آسیا شد!

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود…

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با نمایشی خیره کننده به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافته بود در دیدار فینال هم ژاپن را از پیش رو برداشت و به مقام قهرمانی آسیا رسید.

این دیدار در وقتهای اضافی با نتیجه شش بر شش به پایان رسید و تلاش دو تیم برای شکست رقیب در وقتهای اضافی هم بی نتیجه ماند تا در نتیجه ضربات پنالتی چهره قهرمان آسیا را مشخص کند که در نهایت تیم ایران در ضربات پنالتی هم با نتیجه پنج بر چهار و در مجموع ۱۱ بر ۱۰ برابر ژاپن به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد.

در شرایطی ایران به این مقام ارزشمند رسید که در جریان بازی تیم ایران با نتیجه شش بر سه از حریف عقب بود اما درخشش مسیگر و مختاری نتیجه را به تساوی کشانده بود.

ایران با صعود به مرحله نهایی این رقابتها سهمیه رقابتهای جام جهانی را هم به دست آورده بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 518
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 3,229
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,308
  • بازدید ماه : 4,308
  • بازدید سال : 133,434
  • بازدید کلی : 20,121,961