loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 1212 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

جملات زیبا و پیامک های عاشقانه روز

love6 IranYan.Com  300x240 جملات زیبا و پیامک های عاشقانه روز

 بگذار غرورم
در تمام کوچه پس کوچه های این شهر
هر روز بدون تو
بشکند…
من تنهایی ام را
بعد از تو
به هیچ کس حواله نخواهم داد …

*** اس ام اس های زیبای عاشقانه ***

آفتاب که می تابد ….
پرنده که میخواند….
نسیم که میوزد….
باخودم میگویم ….
حتما حالت خوب است که جهان اینهمه زیباست!!!!!

****** اس عاشقانه ۹۲ *******

دلـم یک نـخ با تـــو بودن را می خواهد

هرچند کوتاه،ولــــی گیرا… !!

****** اسمس های عاشقانه و جدید *******

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،

اما تمام چیزی که در دلم هست،

فقط دو کلمه است،

دوستت دارم !

** جدیدترین اس ام اس های عاشقانه **

خرما و حلوا هست توی سفره اما
افطار بی شیرینی لب هات، تلخ است…

****** جملات زیبای عاشقانه *******

نقاشان ِ بسیاری چشمانت را کشیده اند

اما تو هیچگاه ندانستی

که من از چشمانت

چه ها

که نکشیده ام…!!!

****** جملات کوتاه عاشقانه *******

تصویرت را …
در دلم پنهان کرده ام
ماه و خورشید
به دنبال تو می گردند

*** پیام های عاشقانه زیبا ***

قاب عکس شکست ؟!

وقتی تو را
از قلبش
گرفتَ‌م .

****** love sms *******

از قدیم گفتند
بزرگ می شوی
یادت می رود
اما من مانده ام
چرا هر چه بزرگتر می شوم
یادت بیشتر می آید.

****** پیامک های عاشقانه زیبا *******

سرِ جانم
با خدا شرط بسته ام
که تو… از من
دلتنگ تری!
برگرد تا هر دو

زندگی را نباخته ایم!

****** پیامک های عاشقانه روز *******

آزادی لذت بخش نیست
وقتی
دستم لابه لای موهای تو
اسیر است.

****** مسیج عاشقانه جدید *******

به “او” بگویید نگران شبهایم نباشد!

سکوتم,قرص هایم,لرزش دستانم

و پاکت سیگارم” همه” هستند!

“”تنها نیستم””

******* اس ام اس عاشقانه برای دوست ******

بگو چه مـــخـــدری بود در بـــــــــودنت

که این همه …

نبــــــــودنت را

درد می کشم !!!

****** اس ام اس های عاشقانه فیسبوکی *******

نمی دانم چه رابطه ای ست

بین نبودنت با رنگ ها … !

دلتنگ تو که می شوم  ،  زندگی ام سیاه می شود !

****** جملات عاشقانه مخصوص فیسبوک*******

تا این زندگی ،
دست از من بر ندارد
از دوست داشتنت
دست بر نمی دارم!

******* اس ام اس های فیسبوکی عاشقانه ******

هر چیز را ، پایانی است …
دوست داشتنت اما ، بی پایان!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 492
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 2,664
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,447
  • بازدید ماه : 8,447
  • بازدید سال : 137,573
  • بازدید کلی : 20,126,100