loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 1386 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه خرداد 92

 

روی خاک وجودم 

نه گلی هست نه درختی

لحظه های بی تو بودن

میگذره اما به سختی


.




.

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم . . .

اس ام اس عاشقانه خرداد Pure Romance SMS


هیچ فکر کردی اگه هر ماه قبض کارکرد قلبمون رو میدادن

کدوم یکی از ما عاشقتر بودیم !؟



اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS



دریا هر چه دور شود

ساحل باز هم کنار دریا می ماند

ساحلتم دریای من



اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS



زیبا ترین احساس لحظه ای است

که بدانی در اوج تنهائی کسی به فکر توست ...


پیامک عاشقانه ناب Pure Romance SMS



اگه صدای اس ام اس موبایلتو شنیدی

نگو مسیج دارم

بگو دوستی دارم که به فکر منه



اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS



احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است



اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS



اگر شبی از شبهای زمستان مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار

شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکی لبخندش محتاج باشی !


اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS



قاصدک رسید ، خبری از تو نداشت

پرپرش کردم تا درس عبرتی باشد برای قاصدک فردا !


مسیج عاشقانه ناب Pure Romance SMS



دل من پشت سرت کاسه ی آبی شد و ریخت

کی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !



اس ام اس عاشقانه ناب Pure Romance SMS

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,096
  • بازدید ماه : 8,459
  • بازدید سال : 94,969
  • بازدید کلی : 20,083,496