loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
milad بازدید : 662 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

Status استاتوس های خنده دار مرداد 92

اگه با باخت هیچی از ارزشهای ما کم نمیشه پس با بردن هم هیچی به ارزشهای ما افزوده نمیشه ! والا …

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

 

بیچاﺭﻩ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ، ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩ، ﺍﻧﻘﺪ ﺩﺳﺘﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺭﻭ
ﻧﻤﯿﺪﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ، ﺍﺯ ﻗﺎﺭﭺﺧﻮﺭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﯿﻠﻢ
ﯾﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﺑﺎﺯﯼ… |:

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم
تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحِمن
حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن!

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

اعتراف می کنم تو تاکسی نشسته بودم
نزدیکای مقصد به جای اینکه بگم ممنون پیاده می شم بلند گفتم :خسته نباشید!!!
اینقدر تابلو بود دیگه نتونستم کاری کنم جز اینکه سریع پیاده بشم!!!

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

 

زنگ زدم ایرانسل به اپراتور میگم میشه دیگه به من پیام ندین….؟ خانومه میپرسه :چرا؟؟؟ با یه لحنی سوال کرد که دیگه نتونستم چیزی بگم. ازش معذرت خواستم قطع کردم

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

 

اگه میشد از خروپوف برق تولید کرد

الان بابام یه نیروگاه هسته ای محسوب میشد:|

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

دیروز یه دختر رو تو خیابون بدون شال یا روسری با تیشرت دیدم، تا اومدم تعجب کنم دوستش بهش گفت سعید بریم icon neutral استاتوس های خنده دار مرداد 92 icon smile استاتوس های خنده دار مرداد 92 )

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﻋﺎﺑﺮﺑﺎﻧﮏ ﭘﻮﻝ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻣﯿﮕﻪ: ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺎﺿﺮ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺑﻌﺪ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟!
ﺁﺭﻩ ﺳﻠﺎﻡ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ خونواده ﺑﺮﺳﻮﻥ icon neutral استاتوس های خنده دار مرداد 92

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

 

یه دوست داشتم اصلا اهل درس خوندن و تقلب و رسوندن و این سوسول بازیا نبود،
شب قبل امتحان یه چاقو میذاشت جیبش و میرفت دم خونه ی استاد.
خدا حفظش کنه،
مهندس قابلیه الان

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

دیشب خواب دیدم بابام با کاپشن وسط سونا نشسته…
از یکی پرسیدم جریان چیه؟؟؟
گفت : این عذاب روزهایی که بابات وسط چله تابستون کولر رو خاموش میکرد

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

تاحالا شده جونتون به لبتون رسیده باشه
یه بار جون من به لبم رسید تف کردمش بیرون
هیچی دیگه الان صدای منو از اون دنیا میشنوین
بعله…

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

 

داشتم گیلاس میخوردم دیدم یه عده کرم دسته جمعی دارن فرار میکنن!!!
فکر کنم یه سری از اقوامشون الان تو معده من باشن !
B-)

.

استاتوس های خنده دار مرداد ۹۲

.

یه دختر دایی دارم، تازه ۶ سالش شده… دیدم یه گوشه نشسته، تو فکره…
رفتم بهش گفتم چی شده عزیزم؟!
گفت بنظر تو وقتی عاقد ازم پرسید آیا بامهریه ۱۳۸۵سکه وکیلم من بگم با اجازه پدر و مادرو بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله؟!!!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 485
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 2,105
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,888
  • بازدید ماه : 7,888
  • بازدید سال : 137,014
  • بازدید کلی : 20,125,541