loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
میلاد بازدید : 1776 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

بازیگر و مدل ۲۶ ساله‌ هالیوودی در گفتگو با مجله معروف “اسکوایر” از اعتقادات دینی اش که ریشه در اتفاقی نادر در دوران کودکی‌ اش داشته است سخن گفته و فاش ساخته است که تا سن هشت سالگی به نوعی لال بوده و اصلا نمی‌ توانسته حرف بزند و در این سن هنگامی که به کلیسایی در شهر تنسی می رود و در آنجا تحت تاثیر «انرژی» موجود در فضای آن کلیسا به حرف آمده است.

افشاگری بازیگر زن:تا 8 سالگی لال بودم!(+عکس)

مگان فاکس بازیگر و مدل معروف آمریکایی برای اولین بار فاش ساخت که تا ۸ سالگی لال بوده است.

بازیگر و مدل ۲۶ ساله‌ هالیوودی در گفتگو با مجله معروف “اسکوایر” از اعتقادات دینی اش که ریشه در اتفاقی نادر در دوران کودکی‌ اش داشته است سخن گفته و فاش ساخته است که تا سن هشت سالگی به نوعی لال بوده و اصلا نمی‌ توانسته حرف بزند و در این سن هنگامی که به کلیسایی در شهر تنسی می رود و در آنجا تحت تاثیر «انرژی» موجود در فضای آن کلیسا به حرف آمده است.

افشاگری بازیگر زن:تا 8 سالگی لال بودم!(+عکس)

مگان فاکس می گوید اتفاقی که برایش در هشت سالگی افتاده به معجزه شبیه بوده است: «من می‌ دیدم که  مردم جیغ می‌ کشیدند. مثل این میماند که مقدار زیادی انرژی وارد سرتان شود و بعد تمام بدن‌ تان پر از جریان الکتریسیته بشود. آن وقت شما بدون آنکه فکر کنید و بدانید چه می‌ گویید، شروع به حرف زدن کنید. کلمات از دهان‌ تان بیرون می‌آیند بدون آنکه کنترلی بر روی آن‌ها داشته باشید.» این بازیگر و مدل مشهور و جذاب آمریکایی سپس اضافه کرده که اکنون هم وقتی به کلیسا می‌رود احساس آرامش و امنیت می‌کند: «من معتقدم که در دستان خدا امنیت دارم. امنیتی که وقتی تنها هستم برایم وجود ندارد»

 

افشاگری بازیگر زن:تا 8 سالگی لال بودم!(+عکس)

 

فیلم سینمایی This is 40 با بازی مگان فاکس در جدول پر فروش ترین فیلمهای این هفته قرار گرفته است.

تهیه و ترجمه: پارسی نو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 479
  • آی پی دیروز : 457
  • بازدید امروز : 1,589
  • باردید دیروز : 1,099
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,372
  • بازدید ماه : 7,372
  • بازدید سال : 136,498
  • بازدید کلی : 20,125,025